keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Tästä se lähtee!

Hej!

Täällä kirjottelee nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajiksi opiskelevat Salla ja Anne. Me ollaan lähdössä maananataina 20.3 (eli ihan pian!!) Tanskaan 6 viikoksi työssäoppimaan. Meidän työpaikkana toimii vanhainkoti nimeltä betaniahjemmet. Vielä ei oikein edes tajua, että maanantaina sitä ollaan jo Tanskassa. Sen enempää ei vielä oikein osaa reissusta sanoa muutakin että jännittää! Tässä pienet esittelyt meistä.

Mä oon Salla. Oon 20-vuotias ja asun Honkajoella joka on siis pieni kunta satakunnassa. Asun täällä maatilalla mun isosiskon, äitin ja iskän kanssa. Meiltä löytyy myös kissoja, kaneja ja koira. Mä harrastan ratsastusta. Suurimman osan vapaa-ajastani vietän lempparibändien keikoilla ja festareilla, sekä meikkaamalla ja tekemällä erilaisia maskeerauksia. Tykkään myös tosi paljon piirtää, maalata ja lumilautailla. 




 


Hei. Olen Anne ja mottoihini kuuluu elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Olen 49-vuotias Seinäjokinen. Rakastan luonnossa olemista ja urheilu yleensä muutenkin on lähellä sydäntä. Vapaa-aikaani kuuluu hengailu yksin tai ystävien kanssa. Tanskan työharjoittelu jännittää mutta olen avoin uusille kokemuksille. Matkustanut olen elämäni aikana paljon mutta, ensimmäistä kertaa lähden töihin ulkomaille. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti